Rytinällä lähdetään. Eikös se aina pidä näin vuoden alusta silleen tehdäkin? 

Päätin, että jojoilu ja perseily loppuu just tasan nyt, eikä vasta huomenna. Joten saatoin ehkä haukata vähän ison palan urheilukakusta. Nimittäin ilmoittauduin Fitfarmin Bikini Challenge -nettivalmennukseen. Sisusta se ei varmasti tule olemaan kiinni, koska niinkun sen kymmenen kertaa aiemminkin kun mä tahon tehä jotain niin mähän teen. Epäonnistuminen ei ole vaihtoehto.

Tää nyt tuntuukin isolta kakkupalalta, koska törmäsin ensimmäiseen seinään. Samanaikaisesti yritän olla sujuvasti köyhä opiskelija ja silti tuhlailla tälläsiin jumalattomiin nettivalmennuksiin. Eihän se juuri mitään maksanut tuo nettivalmennus itsessään (99e), mutta kun se nyt ei jää siihen, jos meinaa olla tiukka ruokavaliossa ja lisäravinteissa. Auts! Opiskelijan kukkaro kiittää.

Hyvä ettei itku tirahda silmään, kun tutkii noita miljoonaa eri nettisivua lisäravinteineen ja yrittää epätoivoisesti kerätä aineita, jotka olis sekä halpoja, että toimivia. Köyhällä kun ei ole varaa paskaa ostaa. Entä jossen onnistukaan ilman noita aineita, entä jos kaikki kuseekin kun en pysty ostamaan puoliakaan?

Kyllä, puhun kymmenestä kilosta, ja nettivalmennusohjeissa puhutaan maksimissaan kymmenestä kilosta. Ja todellisuudessa, mun laihdutettavat kilot huitelee varmaan lähempänä 20kg. Toivottavasti Jutta ei pahasti suutu. Älkää sitten syyttäkö ohjelmaa, jossen onnistu. Syyttääkää mua mun tyhmyydestä ja kunnianhimosta. En vaan pysty myöntämään itelle, että oisin niin iso, että tartteis alottaa superdieetillä. Ja sitä paitsi, se on sanana tosi oksettava. SUPERDIEETTI. Yäk. 

Vaikka oonkin (VIELÄ!) tämän kokoinen, niin just tän ohjelman valkkaaminen oli mulle tärkeetä. Plus taustaa salilla käymisestä on takana jokunen vuosi. Ja joka helvetin vuosi mä sanon tän saman: 

Nyt on se vuosi,
nyt mä laihdun, 
nyt musta tulee timmi,

nyt musta tulee ihan helvetin hyvännäkönen,
nyt aion tehä itestäni sen näkösen millasena itteni nään.

No mut NYT on se vuosi, taas.

Mutta nyt on se vuosi, kun sanon tän viimeistä kertaa!
Tähän ei oo palaamista! Maanantaina räjähtää!

Lets-Do-This-normal.jpg